برندینگ

معرفی شركت زنجيره اي توزيع سیرود

معرفی شركت زنجيره اي توزيع سیرود

شركت زنجيره اي توزيع (صاحب برند)، شركتي است كه مجموعه اي از جايگاههاي عرضه پخش فرآورده هاي نفتي و CNG را تحت پوشش خدمات خود قرار مي دهد. اين مهم مي تواند از طريق احداث جايگاههاي جديد، خريد جايگاههاي موجود و يا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جايگاههاي موجود، صورت پذيرد. شركت صاحب صالحيت يا برند، وظيفه خريد و حمل سوخت از محل انبارهاي اصلي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و توزيع به موقع آن در جايگاههاي تحت پوشش و همچنين مسئوليت كميت و كيفيت عرضه فرآورده هاي نفتي و CNG در هر جايگاه تحت پوشش را با رعايت استانداردهاي مشخص شده بر عهده دارد.

برند سیرود به منظور پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار و پیشرفت میهن اسلامی خط مشی خود را تعیین و تدوین نموده است.

چشم انداز

سیرود شبکه سازماني است يادگيرنده داري سرمايه هاي انساني خلاق و توانمند و سيستم هاي کارآمد و اثر بخش که با بکار گيري ايده هاي جديد و تکنولوزي نوين و با گسترش فعاليتهاي خود که می خواهد به عنوان یکی از 10 شرکت فعال و پیشتاز در حوزه تهیه و توزیع فروارده های سوختی، آموزش و ارائه خدمات مربوطه در داخل کشور مطرح شود و جایگاه مطلوبی در بازارهای بین المللی کسب نماید.

اهداف

هدف اصلي راه اندازي برند سیرود به عنوان یک شركت صاحب صالحيت يا برند، ارتقاي رفاه و ايمني و افزايش كيفيت خدمات قابل ا رائه به مصرف كنندگان می باشد.

اهداف

برند سیرود به عنوان یکی از شرکت های صاحب صالحیت در نظر دارد در بازه زمانی میان مدت گزینه بهره گیری از ظرفیت های استفاده نشده موجود (مانند مخازن انبارها) را از طریق اجاره یا خرید این مخازن را مورد توجه قرار دهد و به این ترتیب امکان اعمال مدیریت بر بخش گسترده تری از زنجیره تامین سوخت را پیدا می کنند.

اهداف بلند مدت:

در افق زمانی بلندمدت ضمن شرکت سیرود شبکه در نظر دارد از طریق مشارکت با پالایشگاه ها، ساخت پالایشگاه های جدید یا از طریق واردات فرآورده، نسبت به تامین سوخت مورد نیاز جایگاه های زنجیره ای خود اقدام نماید و به صورت کامل عهده دار زنجیره تامین و توزیع فرآورده های نفتی در سرتاسر میهن اسلامی باشد.

سایر اهداف:

  • افزایش تعداد جایگاههای سوخت بنزین و CNG در کشور با بالاترین کیفیت و استاندارهای روز جهان و کاهش متوسـط زمـان سـوختگيري در ایران از 20 دقيقـه فعلی و رساندن آن به زمـان اسـتاندارد سـوختگيري در جهـان (5 دقيقـه )، كاهـش دادن زمـان انتظـار بـرای سـوختگيري و نزديـك كـردن آن بـه اسـتانداردهاي جهانـي.
  • اجرا و پیاده سازی طرح کهاب (سیستم بازیافت بخارات بنزین) و سیستم دیسپچینگ در جایگاها های سوخت تحت پوشش
  • تامین فراورده های نفتی با کیفیت داخلی و خارجی و عرضه در جایگاه های تحت پوشش
  • احداث جایگاههای سوخت در نقاط کمتر توسعه یافته و محروم کشور جهت خدمت به مردم آن منطقه و افزایش رفاه عمومی
  • توجه به پژوهش، فن‌آوری، ارتقاء آموزش و دانش‌های مهارتی، توانمند‌سازی اعضاء تحت پوشش، ترویج فرهنگ مشارکت‌ و کار گروهی در راستای تحقق اهداف مشترک و افزایش بهره‌وری
  • دستیابی به تخصص در فعالیت توزیع و اهتمام در اخذ گواهینامه‌های صلاحیت حرفه‌ای برای اعضاء تحت پوشش
  • رعایت الزامات و استاندارد‌های کیفیت، ایمنی، بهداشت صنعتی و حفاظت از محیط زیست و رقابت متکی بر نو‌آوری
  • یاری رساندن به بهبود، بالندگی و توسعه پایدار کشور از طریق ارتقاء رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات در ارایه بهینه عرضه و توزیع فرآورده‌های نفتی و ایجاد زنجیره ارزش افزوده

استراتژي هاي رشد و بهره وري

  • توسعه كمي و كيفي جايگاه هاي عرضه سوخت
  • كاهش زمان توقف در جايگاه های تحت پوشش سیرود
  • ارائه ساير خدمات و محصولات قابل عرضه براي ذينفعان
  • بهينه سازي فرآيند توزيع موثر و پيوسته سوخت
  • نوآوري در فرآيند عمليات توزيع و فروش سوخت
  • روابط مناسب با تامين كننده
  • كاهش بهاي تمام شده خدمات در جهت رفاه بيشتر مشتريان

ارزش‌های سازمانی

شرکت سیرود شبکه همواره رویکرد خدا محوری، ارتزاق روزی حلال و خدمت به مردم را از ارزش‌های اصلی خود محسوب نموده و با اعتقاد بر موارد ذیل به نیاز‌های رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی توجه ویژه داشته است که مسایل و مشکلات را به منظور بالا بردن بهره‌وری تا سطح مناسبی مرتفع نماید:

  • تامین متوازن نیاز‌های ذینفعان و ارزش‌افزایی برای آنان
  • احترام به مشتریان و توجه به رضایت‌مندی به بهترین وجه ممکن
  • رهبری دور‌اندیش و اخلاق محور
  • توسعه کسب و کار در زنجیره تامین و توزیع و کسب رتبه برتر در بازار
  • حفظ و توسعه سهم بازار‌های منطقه ای همراه با تعهد به رقابت سالم و رفتار منصفانه در قبال رقبا
  • احترام و رعایت حقوق اعضاء و ارتقاء سطح سازمانی آنان
  • توجه به شایسته سالاری، حفظ و توسعه نیرو‌های متخصص و مجرب
  • مثبت اندیشی و اعتماد دو سویه شرکت سیرود و اعضاء تحت پوشش
  • چابکی و تلاش روز‌افزون، تلاش خستگی ناپذیر و توجه به خلاقیت و نوآوری
  • احترام به تجربه، فروتنی، تعهد کاری و رعایت منافع مشترک
  • شرکتی مطرح و معتبر در جذب حداکثری پوشش توزیع کنندگان به عنوان برند ممتاز 
  • احراز و حفظ گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت در زمینه‌های زیست محیطی و...، گسترش و بسط آن در ساختار اعضاء تحت پوشش

شرح وظايف:

  1. خريد فرآورده
  2. دريافت فرآورده
  3. حمل فرآورده
  4. عرضه فرآورده به جايگاههای تحت پوشش
  5. كنترل و نظارت بر عرضه فرآورده
    نظارت كيفي ، نظارت كمي
    رعايت قوانين و مقررات
  6. طبقه بندي و پرداخت حق الزحمه جايگاه هاي تحت پوشش