- گسترش و توسعه ارتباطات با کلیه بازارهای هدف
افزایش اثر بخشی سیستم جذب مشتری به منظور جذب هر چه بیشتر رضایت مشتریان
پروژه تاسیس نمایندگی در کشور عراق
تدوین طرح شناسایی ، بررسی و مدیریت بحران
توانمند سازی نیروی انسانی از طریق آموزش، همفکری، خلاقیت و بالابردن کارایی و مشارکت در اهداف سازمان
سرمایه گذاری در زمینه های متعدد در کشورهای مختلف
ارتقاء توانایی سازمان در رقابت با بازارهای جدید داخلی و خارجی
بکارگیری ایده های نو و تبدیل شدن به مرکزی قوی برای نوآوری و خلاقیت در زمینه تجارت الکترونیک
ارتقاء و تربیت افراد متخصص و ایجاد اشتغال زایی بیشتر